רוצה לשפץ? במגדל יותר יקר

דוד קורצווייל No Comments on רוצה לשפץ? במגדל יותר יקר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהתאחדות קבלני השיפוצים טוען שעבודות השיפוצים במגדלי יוקרה התייקרו לאחרונה ב 25% והינם יקרים מכל שיפוץ דירה אחרת באחוז זה, כשהסיבה הינה חברות הניהול.

לאחרונה חברות ניהול רבות החליטו להילחם בתופעת השיפוצים שגורמים ללכלוך ורעש בלתי פוסק. חברות הניהול הוציאו תקנון חדש שאוסר על עבודות לפני שעה 8 בבוקר ועל איסור של רעש משעה 1 עד שעה 4 בצהריים. כמו כן חל איסור לעבוד אחרי שעה 7 בערב.

למרות שחוק הרעש מאפשר לעבוד משעה 1 עד שעה 4 חברות בניהול החליטו שאצלם זה אחרת. כמו כן חוק הרעש מאפשר לעבוד משעה 7 בבוקר רצוף עד שעה 8 בערב ללא הפסקה כל שהיא.

חברות הניהול דורשות מקבלן השיפוצים תעודות להוכיח את קישוריו , או תעודות של קבלן שיפוצים הרשום ברשם הקבלנים או חבר בהתאחדות קבלני השיפוצים, במידה ולקבלן השיפוצים אין את התעודות הנדרשות אין חברת הניהול מאשרת לבעל הבית להכניס את קבלן השיפוצים לתחום הבניין. כמו כן הם דורשות ביטוח צד שלישי על 10 מיליון שקל וערבות אישית של קבלן השיפוצים לתקופת העבודה. חברות הניהול לא מסתפקות בניקיון הלובי על ידי קבלן השיפוצים במהלך העבודה במקרים רבים הם מחייבות את בעלי הבית או הקבלן המבצע בעלות הניקיון במהלך השיפוץ.

לדברי ערן סיב יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים "אכן במגדלי יוקרה עבודות השיפוצים התייקרו לאחרונה. במקרים רבים חברות הניהול לא מאפשרות אפילו להשתמש במעלית ועל קבלן השיפוצים להתקין מעלית חיצונית – דבר שעשוי לייקר את ערך השיפוץ גם בלמעלה מ 25%"



0 תגובות